|
Odoslaný - 30 júl 2005 : 15:32:19
|
To veritas: quote: Zakazuje snáď biblia robiť podoby Boha...?
spytaj sa ludi, ktori studuju Toru, SZ... spytaj sa Zidov, ci je mozne si urobit podobu-obraz, znak Boha..., ak uznam ze Kristus je Boh, tak je to na zamyslenie, minimalne. |
Krajina: Slovakia ~
Počet príspevkov: 2570 ~
Člen od: 29 február 2004 ~
Posledná návšteva: 16 február 2011
|
Upozorniť moderátora
|
|
|
|
Odoslaný - 30 júl 2005 : 15:57:10
|
To: Veritas
Cit: Kristus ako Boh - ale už ako pre človeka predstaviteľný, tomu sa klaniame PROSTREDNÍCTVOM (aj) obrazov, podôb a sôch. Ale neklaniame sa tým sochám ale tomu, koho predstavujú - t.j. Kristovi - Bohu.
Hm, a ako vieš, že mal Kristus dlhé vlasy? A v tejto podobe je najčastejšie zobrazovaný! V dobe NZ boli dlhé vlasy pre muža hanbou! 1Kor 11:14! I keď tieto slová písal Pavel církvi v Grécku. |
Jedine Boh, Jedine Viera, Jedine Písmo, Jedine Pravda. <°)))))><( |
Počet príspevkov: 4769 ~
Člen od: 06 december 2003 ~
Posledná návšteva: 28 máj 2007
|
Upozorniť moderátora
|
|
|
|
Odoslaný - 30 júl 2005 : 16:08:44
|
...tak tato otazka by ma tiez zaujmala...podoby Krista na vsetky mozne sposoby...ako je to teda? |
|
Počet príspevkov: 1632 ~
Člen od: 16 máj 2005 ~
Posledná návšteva: 04 september 2009
|
Upozorniť moderátora
|
|
|
|
Odoslaný - 30 júl 2005 : 19:23:53
|
quote: Pôvodne poslal pavelba
Cit: A robí Cirkev podoby Boha ako slnko...
Ano robí... každá monštrancia, má podobu slnka....
Je úplne jedno, čo je stredobodom, je to symbol slnka.....
Nuz mne osobne pripomna skor mesiac, slnko sa kresli a zobrazuje uplne inak. No ale ked pali povedal, ze slnko, tak slnko. |
Počet príspevkov: 12062 ~
Člen od: 29 september 2003 ~
Posledná návšteva: 11 november 2023
|
Upozorniť moderátora
|
|
|
|
Odoslaný - 30 júl 2005 : 20:53:55
|