Fórum pre katolíkov
Vitajte na fóre.
Meno:
Heslo:
Ostať prihlásený

Registrovať sa
Zabudli ste heslo?
  Portál   Fórum   Zodpovední ľudia   FAQ     Registrovať sa
Aktívne témy | Aktívne ankety | Ďaľšie informácie | Reg. členovia | Prihlásení užívatelia | Zoznam avatarov | Hľadať
Zvoľte si vzhľad: 
 Všetky fóra
 Duchovná časť
 Duchovný život
 Duchovne cvicenia.
   V tomto fóre môžu všetci užívatelia otvárať NOVÉ témy
   V tomto fóre môžu všetci užívatelia odpovedať na témy
 Verzia pre tlač
Autor Previous Topic: Uvody do Duchovnych cviceni Téma Next Topic: Duchovne cvicenia V  

pascendi-mino

Stav: offline

Odoslaný - 06 máj 2022 :  13:47:41  Zobraziť profil  Pridať pascendi-mino do zoznamu priateľov
Hovoril som o Duchovnych cviceniach, tych ignacianskych. Lebo su aj modernisticke dnes, kde sa podsuvaju bludy, hlavne o Cirkvi a kadejake bludy ako ekumenizmus a ine.
Tie nie, hovoril som, ze mam dost spracovanych, ci pre studujucu mladez, inteligenciu atd. Uz som prepisoval, ale po vyhodeni vsetko zmizlo. Tak skusim nejak znovu. Ja som si tiez preopakoval hlavne exercicne pravdy pred Velkym tyzdnom. Predtym aj viackat po sebe, aby som to dostal do krvi. Su naozaj uzitocne a doporucujem ich, podla moznosti urobit. Dnes jezuiti nie su, je to rozlozena nejaka tlupa demagogov, ktora plni plany s.s. Tak po styridsatrocnej nutenej prestavke, uz s.s nahodila ucinnejsiu taktiku... Ja tak dufam, ze sa raz obnovi... chcel by som zazit, ale mozno aj nedozijem, tak aspon podla moznosti, a to kedysi medzi vojnami prekvitali exercicne domy... ma na seba siru a pluvance od nepriatelov a tym ma pecat pravosti, ak neratam papezske odobrenia... Aj Katolicka akcia sa obnovovala cez ne a aj teraz sa musi pokracovat podla situacie... exercicie nie su a tak skusim z toho co nam nechali nasi katolicki predkovia a z toho budem vyberat...