Fórum pre katolíkov
Vitajte na fóre.
Meno:
Heslo:
Ostať prihlásený

Registrovať sa
Zabudli ste heslo?
  Portál   Fórum   Zodpovední ľudia   FAQ     Registrovať sa
Aktívne témy | Aktívne ankety | Ďaľšie informácie | Reg. členovia | Prihlásení užívatelia | Zoznam avatarov | Hľadať
Zvoľte si vzhľad: 
 Všetky fóra
 Kresťania a svet
 Kresťanská kultúra
 Ekologické Kultúra Christian
   V tomto fóre môžu všetci užívatelia otvárať NOVÉ témy
   V tomto fóre môžu všetci užívatelia odpovedať na témy
 Verzia pre tlač
Autor Previous Topic: Sťahovanie z internetu Téma Next Topic: pdf knižnica  

Mychail

Stav: offline

Odoslaný - 31 január 2015 :  23:23:42  Zobraziť profil  Navštíviť domácu stránku užívateľa: Mychail  Send Mychail an AOL message  Pridať Mychail do zoznamu priateľov
Sláva Ježišovi Kristovi!

Študujem na tému "Cirkev a životného prostredia: Zodpovednosť za stvorenie"
Vieme, že v posledných rokoch, vzhľadom k rýchlemu zhoršovaniu životného prostredia navkolyhnoho aktualizovalá proces katolíckej cirkvi pre tvorbu svojich farníkov a ľudí dobrej vôle, zodpovedného prístupu k prírode - Božieho stvorenia.
Ako sa niečo nové, alebo čo sa zdá byť nový proces má priaznivcov aj odporcov. Ale logicky, riadil výchova postoj k ctvorinnya je rovnaký ako vývoj dôležitých tém bioetiky (poňatého prístupu k životu, potraty, eutanázia, atď.)
Som si istý, že ste počuli v kázni a učenia kňazov a teológov na tieto otázky bioetiky.
Počuli ste od nich o hriechu v oblasti životného prostredia?
Už počul zodpovedným prístupom pre voľne žijúce zvieratá domáce zvieratá? O zodpovedné využívanie energie a vody? Páčilo sa podieľal spolu s kňazmi v modlitbe o ochrane čistého životného prostredia?
Ja sám som z Ukrajiny, a ja viem, že Slováci sú veľmi citlivé k životnému prostrediu.
Tu na Ukrajine to sparava horšie.
Avšak, som zvedavá, od vás, drahý forumchany z týchto otázok, ktoré som dal vyššie.
Djakujem!